Wednesday, January 16, 2008

我搬来了

今天是第一次来到这里
因为觉得这个blog好像比较好用
所以决定搬迁至此处
请大家多多指教

9 comments:

YekHong said...

haha, welcome.
is my honour to be the first one leave my comment here, hehe...

vinc84 said...

so sad as i gave my first time to this uncle. haiz.

牛油小生 said...

aiyoyo
we all now blogger liao~~

vinc84 said...

congratulation yu xin, you got the second.

偉杰 said...

李先生,我是蔡偉杰
因為我跟妳住同一個家(blogspot)
所以來拜訪你了,哈哈

vinc84 said...

蔡先生
很久没有你的消息了
还有
为什么你用‘妳‘呢?
敏感哦!!

偉杰 said...

你還是很敏感@@,一直都沒變。
不過,這裡的人一點都不care,
基本上你說的敏感,他的名字叫做"打錯字"@

vinc84 said...

我還是我啊
所以不會變太多的
你什麼時候回來?

Google said...

thank you

Asian cilck here

The ring diamond